Laur Konsumenta dla Veka

VEKA uhonorowana godłem „Grand Prix Laur Konsumenta 2013”

Grand Prix Laur Konsumenta 2013 VekaPo zdobyciu w latach ubiegłych prestiżowych tytułów Złoty Laur Konsumenta, Złoty Laur Klienta, Odkrycie Roku i Top Marka, VEKA została uhonorowana w 2013 roku godłem Grand Prix Laur Konsumenta największego programu konsumenckiego w naszym kraju w kategorii profile okienne z PVC. To najwyższe wyróżnienie uzyskane zostało w efekcie opinii oddawanych bezpośrednio przez naszych Klientów i dlatego stanowi dla nas wartość szczególnie cenną. Jedyną w swoim rodzaju rekomendację naszych nieustających wysiłków na rzecz podnoszenia jakości produktów VEKA.

W 2013 r. VEKA ponownie wyróżniona godłem „Konsumencki Lider Jakości”

VEKA została po raz kolejny laureatem złotego godła „Konsumencki Lider Jakości” w ramach ogólnopolskiego programu konsumenckiego Gazety Prawnej. Celem programu było wyłonienie najlepszych, w opinii konsumentów, marek i firm funkcjonujących na polskim rynku. Otrzymane wyniki pozwoliły ustalić liderów jakości poszczególnych kategorii produktowych. Wskazały m. in. na stopień rozpoznawalności produktów i usług, a także umożliwiły stworzenie rankingu najbardziej rozpoznawalnych marek. Serdecznie dziękujemy za zaszczytne wyróżnienie. Traktujemy je jako bodziec do dalszej pracy na rzecz produktów o wysokiej jakości.

VEKA TOP-MARKĄ 2012 w kategorii „Wyposażenie budownictwa”

W przeprowadzanych w ramach ogólnopolskiego programu LAUR KONSUMENTA sondażach, marka VEKA już od siedmiu lat uzyskuje wysokie uznanie. Tym razem znalazła się w gronie najlepiej postrzeganych marek zestawienia TOP MARKA 2012 w kategorii „Wyposażenie budownictwa”. Decyzją Redakcji „Rzecz o Biznesie”, dodatku do dziennika RZECZPOSPOLITA, na podstawie analizy popularności marek funkcjonujących na polskim rynku, wyłonione zostały najlepiej postrzegane marki w ośmiu kategoriach: „Produkty Spożywcze”, „Moda”, „Motoryzacja”, „Wyposażenie i Dekoracja Wnętrz”, „Finanse i Ubezpieczenia”, „Handel i Usługi”, „Kosmetyki, Farmacja i Chemia Gospodarcza” oraz „Wyposażenie Budownictwa”. W ocenie wzięto pod uwagę popularność marki na przestrzeni ostatnich siedmiu lat. Wąskie grono zwycięzców poszczególnych kategorii (zaledwie kilka marek) potwierdza wagę, prestiż i elitarność całego przedsięwzięcia.

Odznaczenie marki VEKA tytułem LAUR KONSUMENTA – TOP MARKA 2012, potwierdza jej wysoką świadomość i wartość wśród polskich odbiorców. Warto raz jeszcze podkreślić, że uzyskany rezultat to wyłącznie głos konsumenta, będący zbiorową, najwyższą aprobatą i rekomendacją znanej społeczeństwu marki VEKA.

Pierwsze miejsce w sondażu konsumenckim i godło „Laur Klienta 2010” dla VEKA Polska.

Laur Klienta 2010 Veka Polska

Produkty marki VEKA uplasowały się w 2010 roku na I miejscu w kategorii „Profile okienne z PCV” największego programu konsumenckiego w kraju. Tym samym uzyskały prawo posługiwania się godłem „Laur Klienta”. Zakrojony na skalę ogólnopolską sondaż przyniósł odpowiedź na podstawowe pytanie: Które z produktów są liderami popularności w swojej grupie? Wyróżnienia przyznawane przez organizatora konkursu są tak naprawdę nagrodą polskiego konsumenta, ponieważ wyboru najwyżej cenionych produktów dokonują sami klienci. Stąd wartość godła dla zwycięzców jest bardzo znacząca i odzwierciedla tendencje występujące na rynku. Laur Klienta stał się potwierdzeniem doskonałej opinii Polaków o produktach VEKA, formą ich zbiorowej rekomendacji. W edycji konkursu 2010 brane były pod uwagę dwie główne składowe: ogólnopolski sondaż marek, produktów i usług oraz głosowanie internautów i czytelników dodatku „Rzecz o Biznesie” do „Rzeczpospolitej”.

Bardzo dziękujemy za okazane nam zaufanie.

System okienny VEKA ALPHALINE 90 „Odkryciem roku 2010”.

Polscy producenci, dystrybutorzy i handlowcy z wielu branż od kilku lat stają do wyścigu o jedno z najbardziej prestiżowych wyróżnień, jakim jest nagroda przyznawana w ramach plebiscytu Laur Konsumenta. Zdobycie tej nagrody jest tym cenniejsze, iż decyzje o jej przyznaniu są bezpośrednim wynikiem wyborów konsumenckich. To klienci oceniają jakie marki, produkty lub usługi zasługują na wyróżnienie, które budzą największe zainteresowanie i zaufanie oraz są najpopularniejsze w danej grupie. Co roku o miejsce na podium walczą tysiące polskich firm i produktów.

Mimo, że nagrody przyznawane są w ponad 300 kategoriach, zdobycie trofeum jest niezwykle trudne. Laur Konsumenta stał się już utrwaloną marką wśród aplikujących o to wyróżnienie. Jest znany również wśród konsumentów. W 2010 roku katalog nagród branży okiennej obejmował również wyróżnienie dla konkretnego produktu – Odkrycie Roku. Zwycięzcą w tej kategorii w segmencie „Okna i profile z PVC” został system okienny VEKA ALPHALINE 90. Laur Konsumenta – Odkrycie Roku przyznawany jest przez komisję weryfikacyjną, która w procesie decyzyjnym ocenia przede wszystkim innowacyjny charakter produktu. Także perspektywy odbioru przez rynek i dynamikę wzrostu jego popularności.

Wyróżniony produkt obecny jest na rynku polskim od ubiegłego roku. Dzięki swej nowoczesności połączonej z ekologiczną technologią produkcji, użytkowania i utylizacji, zyskał w ostatnim okresie duże uznanie. Cieszy się wielką popularnością wśród producentów okien i odbiorców finalnych stolarki okiennej. Uzyskana nagroda jest najlepszym potwierdzeniem, że system ALPHALINE 90 został zaakceptowany przez użytkowników, zyskując ich pełne zaufanie i aprobatę.

VEKA zdobyła „Złoty Laur Konsumenta 2009”.

Polscy konsumenci przyznali marce VEKA miano najpopularniejszej w kategorii „Okna i profile okienne z PCV”. To wysokie wyróżnienie uzyskaliśmy dzięki bezpośrednim głosom klientów oddanym w ramach największego badania konsumenckiego organizowanego rokrocznie w naszym kraju przez Grupę Media Partner. Właśnie z uwagi na fakt, iż to sami klienci dokonują wyboru lidera popularności danej branży, wyróżnienie to cenimy sobie szczególnie wysoko. Podkreślić należy, że przyznanie „Złotego Lauru Konsumenta” nie odnosi się do wielkości sprzedaży. Odzwierciedla on opinię konsumentów, który produkt jest postrzegany na rynku jako najlepszy. Godło jest zatem formą zbiorowej rekomendacji naszych wyrobów.

Bardzo dziękujemy za to zaszczytne wyróżnienie. Traktujemy je jako dodatkowe zobowiązanie do dbałości o najwyższą jakość naszych produktów i usług.

VEKA uhonorowana tytułem „Jakość Roku 2009”.

Kapituła Programu „Jakość Roku 2009” podjęła jednomyślną decyzję o przyznaniu VEKA Polska Sp. z o.o. tytułu „Jakość Roku 2009”. W procesie weryfikacji nadesłanych dokumentów eksperci Polskiego Centrum Badań i Certyfikacji S.A. stwierdzili osiągnięcie przez naszą firmę wysokich standardów w odniesieniu do następujących kryteriów:

  • cechy krytyczne produktów
  • wdrożone systemy zarządzania
  • skuteczność prowadzonej polityki jakości
  • zaangażowanie pracowników w optymalizację procesów oraz realizację celów jakościowych
  • efektywność zarządzania organizacją
  • dotychczasowe osiągnięcia

Przyznane wyróżnienie traktujemy jako uwieńczenie naszych wieloletnich starań o zachowanie najwyższych standardów jakościowych, w tym uzyskanie jako jedyny w Polsce producent profili okiennych prawa certyfikowania okien europejskim znakiem jakości ift Q-ZERT oraz samoograniczenie się do produkcji zgodnie z normą PN-EN 12608 wyłącznie profili klasy A charakteryzujących się m.in. grubością ścianek zewnętrznych wynoszącą min. 2,8 mm (nie dotyczy to profili do okien gospodarczych montowanych w pomieszczeniach niemieszkalnych).