Ważnym elementem wielu budynków jest brama garażowa. Ma ona za zadanie ułatwić kierowcy wjazd i wyjazd z garażu, musi być ona przy tym estetyczna, odporna na włamanie oraz stanowić skuteczną przegrodę termiczną. Najlepiej te wymagania spełniają bramy segmentowe, której przemyślana konstrukcja daje szeroki dostęp do wnętrza, a w związku z brakiem skrzydeł, które w tradycyjnych bramach zabierają miejsce przed garażem, zmuszając samochód do zatrzymania się w dużej odległości od wjazdu, umożliwia podjechanie niemalże do samej bramy. Jest to bardzo istotne udogodnienie w garażach usytuowanych na granicy posesji.
Bramy segmentowe skonstruowane są z czterdziestomilimetrowych segmentów. Ocieplone bezfreonową pianką poliuretanową panele bramy układają się szybko i bez hałasu pod sufitem, gdzie kierują je specjalne prowadnice wspomagane przez odpowiednio dobrane, bardzo trwałe sprężyny. Trwała uszczelka osadzona jest między segmentami oraz na całym obwodzie bramy zapewniając skuteczną ochronę przed zróżnicowanymi warunkami atmosferycznymi. Ilość wzorów przetłoczeń, kolorów i przeszkleń paneli daje pole do popisu architektom i właścicielom nieruchomości, którzy na pewno wzbogacą każdy projekt domu o to funkcjonalne rozwiązanie będące jednocześnie doskonałym estetycznym akcentem.
![]() |
![]() |
![]() |
Wszystkie bramy posiadają zabezpieczenie przeciwko przytrzaśnięciu palców. Specjalna konstrukcja kształtu i łączenia jest doskonałym zabezpieczeniem przed urazami. | Zamontowanie w bramie automatycznego ryglowania napędu zapewnia ochronę przed włamaniem poprzez zabezpieczenie segmentów przed wyważeniem. | W przypadku napotkania oporu podczas zamykania bramy wyłącznik przeciążeniowy zatrzymuje bramę i segmenty bramy zostają cofnięte do pozycji otwarcia. |
Jak działa brama garażowa segmentowa?
Otwieranie i zamykanie bramy segmentowe odbywa się automatycznie dzięki sterowanym pilotem siłownikom oraz ręcznie. Sterowanie automatyczne obsługiwać można poprzez pilot radiowy, przełącznik wbudowany w ścianę lub fotokomórkę. Oferujemy także tradycyjne dwuskrzydłowe bramy garażowe, które można na życzenie klienta wyposażyć w siłowniki. Jakość bram garażowych potwierdzona jest certyfikatami niezależnych instytucji. Produkcja odbywa się z zastosowaniem systemów zarządzania jakością DNV ISO 9001 i spełnia najwyższe wymagania europejskie. Bez długich poszukiwań i konieczności odwiedzania kilku firm, kupią Państwo w naszej firmie okna PCV i dopasowaną do nich kolorystycznie bramę garażową wraz z profesjonalnym montażem.
Przetłoczenia TOPLINE:
Bramy wykonane w systemie TOPLINE złożone są z segmentów bez przetłoczeń. Proste i eleganckie wzornictwo stanowi idealne uzupełnienie nowoczesnej architektury nowo powstających budynków.
Struktura przetłoczeń | Kolory lakierowane | Kolory okleinowane |
|
|
|
|
|
|
Segmenty z przetłoczeniami w postaci kasetonów zastosowane w systemie CLASSIC są doskonałym wyborem w przypadku domów o charakterze wizualnym w stylu klasycznym.
STRUKTURA PRZETŁOCZEŃ | KOLORY LAKIEROWANE |
![]() |
![]() |
Asymetryczny wzór przetłoczeń AMSTERDAM doskonale wpisuje się w najnowsze trendy wzornicze. Unikalny wzór sprawi, że brama dzięki swojej elegancji ożywi i uzupełni otoczenie. Perfekcyjne rozwiązanie dla rozwiązań, które potrzebują świeżego i oryginalnego designu.
STRUKTURA PRZETŁOCZEŃ | KOLORY LAKIEROWANE |
![]() |
![]() |
Segmenty bram ONELINE z jedną linią przetłoczenia dzięki swojej prostocie i modernistycznej charakterystyce nadają nietuzinkowy wygląd budynku.
STRUKTURA PRZETŁOCZEŃ | KOLORY LAKIEROWANE | KOLORY OKLEINOWANE |
Idealnie rozłożone przetłoczenia w równej odległości to z pewnością ogromna zaleta systemu IZOLINE. Segment dzielony kilkoma przetłoczeniami w nowoczesnej stylistyce idealnie wpasuje się do każdego designu zewnętrznego budynku.
STRUKTURA PRZETŁOCZEŃ | KOLORY LAKIEROWANE | KOLORY OKLEINOWANE |
|
Segmenty bramy garażowej mogą zostać również wyposażone w elementy dodatkowe, tj. kratki wentylacyjne, dodatkowy uchwyt ręczny, przeszklenia lub płaskie elementy dekoracyjne. Wszystkie bramy posiadają certyfikat higieniczny CE.
Budowa panela bramy segmentowej. Każdy segment ma 40 mm grubości i pokryty jest obustronnie ocynkowaną blachą stalową. Wypełnienie stanowi bezfreonowa pianka poliuretanowa.