Skip to content

Serwis gwarancyjny

Informujemy, że zgodnie z zawartą umową wszelkich zgłoszeń serwisowych w ramach Gwarancji i Rękojmi należy dokonywać drogą pisemną:

W zgłoszeniu należy podać:

  • Numer zamówienia/faktury zakupu;
  • Obszerny opis zgłaszanej wady/usterki;
  • Dokumentację fotograficzną.

Zgłoszenia serwisowe rozpatrujemy w ciągu 14 dni roboczych.

Zgłoszenia bez kompletu informacji nie będą rozpatrywane, a bieg ich liczony będzie od momentu uzupełnienia wszystkich niezbędnych danych.

! Nie przyjmujemy zgłoszeń telefonicznie !

Serwis płatny

Świadczymy usługi płatne:

  • Regulacja okien;
  • Wymiana szyb;
  • Wymiany okuć (jeśli są to okna zakupione w GFO)

W celu zapoznania się z ofertą prosimy o kontakt mailowy na adres:

Pliki do pobrania

Skontaktuj się z nami
Zadaj pytanie dotyczące produktu lub skonsultuj swój projekt