Skip to content

Serwis okien PCV

Dzięki długoletniemu doświadczeniu w produkcji i montażu stolarki okiennej i drzwiowej doskonale wiemy jak ważny jest prawidłowy serwis okien PCV i drzwi. Brak regulacji i konserwacji okuć może doprowadzić do bardzo poważnych problemów w zakresie prawidłowego funkcjonowania okna. Skorzystaj z Naszej oferty serwisowej już dziś i nie martw się na zapas!

Serwis okien PCV – gwarancyjny.

Zgłoszenia reklamacyjnego należy dokonać w formie pisemnej wraz z opisem usterki:
– W jednym z punktów sprzedaży Gdańskiej Fabryki Okien Sp. z o.o
– Listownie, lub osobiście na adres firmy: Gdańska Fabryka Okien Sp. z o.o. ul. Słupska 54, 80-392 Gdańsk z dopiskiem „Serwis”
– Na bezpośredni adres e-mailowy serwisu:
– Za pomocą formularza zgłoszenia serwisowego dostępnego poniżej.
Przy zgłaszaniu usterki prosimy pamiętać o podaniu nr zlecenia, który można znaleźć na podpisanym zamówieniu, lub nr faktury. Zalecamy załączenie zdjęcia, które pomoże nam w sprawnej identyfikacji problemu.

Ogólne warunki gwarancji:

Okres gwarancji liczony jest od daty sprzedaży wyrobu. Uprawnienia z tytułu gwarancji powstają w momencie uregulowania wszelkich płatności związanych z dostarczonym towarem i wykonaną usługą serwisową. Sprzedający zobowiązany jest do udzielenia odpowiedzi na zgłoszenie w ciągu 14 dni od daty zgłoszenia. Wady ukryte towarów niemożliwe do stwierdzenia w momencie odbioru podlegają następującym gwarancją:
5 lat w zakresie trwałości i wytrzymałości profili białych z PCV
5 lat w zakresie trwałości i wytrzymałości profili kolorowych
5 lat w zakresie trwałości i wytrzymałości profili konstrukcji z profili aluminiowych
5 lat w zakresie szczelności (hermetyczności) szyb zespolonych
5 lat w zakresie trwałości i wytrzymałości okuć
1 rok w zakresie pozostałych towarów i usług montażowych
Gwarancja na towar nie obejmuje:
– Naturalnego zużycia.
– Uszkodzeń mechanicznych.
– Uszkodzeń spowodowanych niewłaściwą eksploatacją lub konserwacją, albo jej brakiem.
– Towarów Sprzedającego nieprawidłowo zainstalowanych.
Pełen opis warunków sprzedaży zawarty jest w podpisanym przez klienta zamówieniu.

Serwis okien PCV – pogwarancyjny:

Proponujemy Państwu profesjonalny pogwarancyjny serwis stolarki okiennej i drzwi:
naprawa: naprawa okien i drzwi po włamaniu, wymiana elementów konstrukcji, naprawa uszkodzeń mechanicznych, naprawa zamków, wymiana zamków i wkładek
regulacja: doprowadzenie do poprawnego funkcjonowania okien, konserwacja, wymiana oraz regulacja okuć okiennych: Roto, Winkhaus, Siegenia-Aubi, Maco
przeróbka okien: zmiana okuć na antywłamaniowe oraz zmiana systemu otwierania na rozwierane i uchylno-rozwierane
szyby: wymiana pakietów szybowych w oknach PCV na szklenie bezpieczne, antywłamaniowe P2 i P4, szyby ornamentowe, refleksyjne, dźwiękochłonne
montaż dodatkowego wyposażenia: roletki wewnętrzne, moskitiery, hamulec ze sterowaniem w klamce, ogranicznik otwarcia 90 st., stopniowany uchył, zatrzask balkonowy BK, nawiewniki, klamki, wkładki i zamki do drzwi
rolety: naprawa rolet zewnętrznych, regulacja i konserwacja
bramy garażowe: naprawa bram garażowych, regulacja i konserwacja

WAŻNE INFORMACJEPLIKI PDF DO POBRANIA:

Instrukcja użytkowania i konserwacji okien;
Vademecum nabywcy okien;
Pielęgnacja okien;
Zjawisko skraplania się pary wodnej na szybach;
Identyfikator szyb zespolonych;
Certyfikaty do pobrania;
Zasady eksploatacji i konserwacji okien.

W celu zapoznania się ze szczegółową ofertą oraz dokładnym cennikiem Naszych usług prosimy o kontakt pod nr telefonu: 58 320 63 43.

    FORMULARZ SERWISOWY

    Dane dotyczące dokumentu
    Numer Zamówienia/faktury (pole obowiązkowe)

    Data wystawienia faktury (dd-mm-rrrr)

    Numer Umowy/Zlecenia

    Pozycja na zleceniu

    Dane do kontaktu w sprawie reklamacji:

    Imię i Nazwisko lub nazwa firmy

    Telefon kontaktowy

    Adres e-mail

    Adres zgłoszenia reklamacyjnego (adres montażu)

    Kraj
    Miasto
    Kod pocztowy
    Ulica i numer domu/mieszkania

    Reklamacja dotyczy:

    Tu opisz wadę

    Załączniki:

    Dodaj plik (max rozmiar 2MB)

    Dodaj plik (max rozmiar 2MB)

    Dodaj plik (max rozmiar 2MB)

    Dodaj plik (max rozmiar 2MB)

    Ważne informacje:

    Oświadczam, że przekazuje Państwu dane osobowe osoby fizycznej na potrzeby prowadzenia postępowania reklamacyjnego na podstawie zgody na przetważanie danych osobowych zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego ï Rady (UE) 2016/679 z dnia 77 kwietnia 2046 roku.
    W przypadku nieuzasadnionego wezwana serwisu gwarancyjnego, tzn. takiego w którym serwisant nie stwierdzi na miejscu błędu ze strony firmy GFO, reklamujący zostanie obciążony kosztami dojazdu i ewentualnej naprawy.
    W przypadku nieuzasadnionego wezwania serwisu - Klient pokrywa wszystkie koszty związane z dojazdem oraz za wykonaną usługę w wysokości 250 zł.

    Bez dokładnego opisu zdjęć usterki nie będą przyjmowane do realizacji.

    W razie wezwania i przyjazdu serwisanta na miejscu zgłoszonej reklamacji musi się znajdować osoba reprezentująca składającego reklamację w ramach ustaleń co do winy usterki i sposobów jej usunięcia.
    W przypadku montażu uszkodzonego towaru, jest on przyjęty przez kupującego jako wolny od wad i nie może być reklamowany. Nie dotyczy to uszkodzeń szyb.

    Zapoznałem(łam) się zPolityką prywatności i ją akceptuję. (wymagana akceptacja)

    Skontaktuj się z nami
    Zadaj pytanie dotyczące produktu lub skonsultuj swój projekt